سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوچک کردن شکم و پهلو با عمل لیپولیز

لیزر لیپولیز، یک روش با حداقل تهاجم برای از بین بردن دائمی چربی ها همراه با کشیدن پوست در ناحیه ی درمان می باشد. ما هم اکنون لیزر لیپولیز را با بالا ترین تکنولوژی ها ارائه می دهیم. این عمل پیشرفته ی لیپوساکشنبه کمک لیزر، برای افرادی طراحی شده که می خواهند در ناحیه هایی از بدن که از بین بردن چربی در آنها مشکل است، ظاهر مناسبی داشته باشند؛ مانند لاغر کردن بازوها ، پهلو ها، بغل ران ها، شکم، ران ها، دست ها، چانه و باسن,و همچنین برای رفع سلولیت از لیپولیز استفاده می شود. لیزر لیپولیزشامل ابزار های نوک تیزی است که اجازه ی برداشتن چربی با جزئیات بالا تری را می دهند.

لیزر لیپولیز ران و دیگرنقاط بدن یک روش جایگزین برای لیپوساکشن به کمک لرزش است. لیزر لیپولیزر هوشمند، باعث فروپاشی غشای سلول های چربی شده و آن ها را به صورت یک امولسیون در می آورد که بعدا به راحتی توسط یک لوله ی مخصوص خارج می شوند. لیزر لیپولیز این امر را ممکن می سازد که بتوان بافت چربی را در مقیاس های بسیار کوچک تر و بدون عوارض جانبی عمل های جراحی تهاجمی، از بین برد.

با انجام جراحی پروتز سینه اعتماد به نفس، احساس زنانگی و زیبایی توام با تناسب را دوباره بدست آورید
بهبود شکل و تناسب اندام شما به وسیله روش های مختلف جراحی پلاستیک، باعث افزایش اعتماد به نفس شما شده و نیز باعث تغییر در نگرش دیگران نسبت به شما می شود.
همه ساله تعداد زیادی از زنان در سرتاسر دنیا، عمل جراحی پروتز سینه را انجام می دهند و در واقع جراحی پروتز شایعترین عمل جراحی زیبایی بر روی پستان ها می باشد.
بر طبق مطالعات انجام شده میزان رضایت بیماران بعد از انجام این عمل بسیار بالا می باشد و انجام جراحی پروتز علاوه بر افزایش اعتماد به نفس فرد، باعث بهبود روابط زناشویی وی نیز شده است.

لیپولیز شکم و پهلوها فقط در یک جلسه

باتوجه به این که چاقی امروزه به معضلی اساسی در جوامع مختلف تبدیل شده است طبیعتا درمان آن هر روزه شکل جدیدتری را تجربه می کند و سعی می شود از پیشرفت های تکنولوژیک برای درمان آن استفاده شود. در چند سال اخیر تکنیک های استفاده از ارتعاشات اولتراسوند و حرارت نور لیزر توانسته راه خود را در خردکردن و از بین بردن سلول های چربی در میان سایر درمان های چاقی باز کند که اختصارا به این تکنیک، لیپولیز یا خردکردن سلول های چربی می گویند. در این مقاله به موضوع ” لیپولیز شکم و پهلوها فقط در یک جلسه ” خواهیم پرداخت .


لیپولیز با لیزر

باتوجه به این که هنگام استفاده از حرارت لیزر برای لیپولیز، امکان سوختگی پوست وجود دارد و باتوجه به کندی لیزر در خردکردن سلول های چربی، امروزه از لیزر بیشتر در لیپولیز مناطقی از بدن استفاده می کنیم که حجم چربی در آن مناطق حداکثر 200 گرم باشد و بیشتر هدف مان سفت کردن پوست آن ناحیه باشد تا غلبه چربی آن ناحیه و طبیعتا نواحی خاصی مثل غبغب و کناره داخلی زانوها مکان های مناسب لیپولیز با لیزر هستند.


لیپولیز با اولتراسوند

ارتعاشات ایجادشده در سلول های چربی توسط فرکانس های خاصی از امواج صوتی می تواند ظرف چند دقیقه موجب خردشدن و به صورت مایع درآمدن سلول های چربی شود.
در استفاده از امواج صوتی دیگر نه محدودیت حجم چربی وجود دارد و نه حرارتی وجود دارد که بتواند سوختگی های لیزر را به وجود بیاورد و کل چربی یک ناحیه مثل شکم را می توان ظرف 10 دقیقه مایع و خرد نموده و در حدود 35 دقیقه آن را از بدن خارج کرد در ضمن باتوجه به عدم خونریزی هنگام استفاده از اولتراسوند، بدون نیاز به هیچ گونه تزریق خونی می توان حجم های زیادی از چربی را در یک جلسه از بدن خارج کرد.
نکته کلیدی در استفاده از اولتراسوند بی درد بودن و عدم نیاز به بیهوشی عمومی در این روش است. به نظر می رسد با توجه به شکل توزیع چربی در جوامع انسانی کشورمان ایران که بیشتر با تجمع چربی در شکم و پهلوهای افراد مواجه هستیم استفاده از اولتراسوند می تواند در یک جلسه حدودا 45 دقیقه کل چربی موجود در هر ناحیه را حتی در مردان با اضافه وزن های بالا از بین برده و به تناسب اندام و رفع معضل بهداشتی درمانی چاقی شکمی منجر شود.
جالب توجه است که رفع چاقی شکمی تا حدود زیادی موجب بهترشدن یا درمان دیابت های نوع دوم که همواره با چاقی شکمی همراهند، خواهد شد.


لیپولیز شکم و پهلوها فقط در یک جلسه
کاندیدای مناسب برای انجام لیپولیز:در صورتی که افراد در بدن خود دارای چربی اضافه ای می باشند که حتی با رژیم های غذایی سختگیرانه و ورزش هم از بین نمی روند استفاده از لیپولیز روش مناسبی است که می تواند چربی های انباشته شده در این نواحی را از بین ببرد اما افرادی که به بیماری های ذیل مبتلا باشند نمی توانند از این روش استفاده نمایند:
وجود عارضه های قلبی در بیمارابتلا به سرطانابتلا به دیابت نوع اولعوارض کلیویوجود داشتن پیچ و پلاک های فلزی در قسمت مورد درمان.ضمنا تمامی افرادی که قصد انجام عمل لیپولیز را دارند حداقل باید 18 سال سن داشته باشند و مناسب بودن عمل نیز برای افراد در جلسه ی مشاوره مورد بحث قرار خواهد گرفت.
روش انجام عمل لیپولیز شکم و پهلوها فقط در یک جلسه :در لیزر لیپولیز کانولا که لوله ای بسیار ظریف می باشد و حاوی فیبر لیزری کوچکی است را وارد پوست می کنند . انرژی لیزر به سلول های چربی رسیده و موجب تخریب آن ها می شود وآن ها را نرم می کند .همچنین لیزر باعث تحریک شدن پوست شده و موجب تولید کلاژن می گردد و درنهایت باعث سفت و کشیده شدن پوست خواهد شد . لیزر لیپولیزبه دلیل کوچک بودن کانولا عملی با حداقل تهاجم شناخته شده است که تحت بی حسی موضعی قابل انجام است .در این عمل میزان خونریزی ، کبودی و التهاب کمتر خواهد بود که در نتیجه زمان بهبودی نیز کمتر است. 
میزان درد در عمل لیپولیز :اکثر افراد ادعا دارند که لیزر لیپولیز بدون درد است تنها فرد ممکن است احساس سوزن سوزن شدن خفیفی داشته باشد که ناراحت کننده نیست و ممکن است ناحیه ی عمل شده گرم و قرمز شود که طبیعی بوده و پس از چند ساعت رفع خواهد شد .
آیا عمل لیپولیز بی خطر می باشد ؟بله عمل لیپولیز بی خطر است زیرا تنها روی سلول های چربی تاثیر گذاشته و با بستن رگ های خونی جلوی خونریزی را می گیرد و بر روی اعصاب و بافت های دیگر اثری ندارد .
مزایای لیپولیز :یک روش با حداقل تهاجم است که در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است .دارای مراقبت های پس از عمل کم تری می باشد .عملی ساده و نسبتا بی خطر است .موجب صاف شدن پوست می شود .محل درمان در طول عمل به طور همزمان ضد عفونی می شود .روند بهبود سریعبا کمک کلاژن موجب سفت شدن پوست می گردد .انجام سریع بدون نیاز به بستریعوارض احتمالی لیپولیز :انجام عمل لیپولیز به دلیل استفاده از دارو های بی حسی موضعی به راحتی قابل تحمل می باشد فقط امکان دارد در حین عمل احساس نوعی کشیده شدن داشته باشد اما احساس درد وجود نخواهد داشت .ممکن است افراد تا چند روز الی چند هفته دچار التهاب ، کبودی و یا حساس بودن ناحیه شوند و اگر در عمل از ساکشن نیز استفاده شده باشد این علائم امکان دارد که در حالت شدید تری رخ دهند 
افراد مناسب برای استفاده از این روشاگر در بدن خود چربی اضافی دارید که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند، می توانید از لیزر لیپولیز برای لاغری بدن مخصوصا لاغری شکم استفاده کنید. متاسفانه افراد مبتلا به این عارضه ها نمی توانند تحت درمان با لیزر لیپولیز قرار بگیرند :
عارضه های قلبیدیابت نوع اولعارضه های کلیویسرطان وجود پیچ و پلاک های فلزی در ناحیه ی مورد درمان.تمامی افراد برای انجام این عمل باید حداقل 18 سال تمام داشته باشند. محدودیت سنی حداکثر برای این عمل وجود ندارد با این حال، مناسب بودن این عمل برای شما، در جلسه ی مشاوره ی رایگان با جراح مورد بحث قرار خواهد گرفت.
 چگونگی عملکرد لیزر لیپولیزاین تکنیک، به کمک یک لیزر نوآورانه که به همین منظور طراحی و ساخته شده است، عملی می شود.
طی این عمل از یک لیزر Nd:YAG با پالس های بسیار کوتاه و قدرت بالا استفاده می شود تا از گرم شدن بافت ها جلوگیری شود. این روش بی خطر و کارآمد بوده و تقریبا هیچ وقت از کار نمی افتد.
نقاط ذخیره ی چربی که نسبت به رژیم غذایی و ورزش مقاوم اند را می توان به کمک این روش چربی سوزی با کمک لیزر، و به طور حداقل تهاجمی از بین برد.


نواحی  تحت درمان با لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز روش جایگزین برای تقبل هزینه لیپوساکشن  نیست، بلکه روشی مناسب برای از بین بردن چربی نواحی کوچک صورت، گردن، دست ها، سینه، شکم، لاغر کردن ران ، زانو ها،  ساق پا و دیگر نواحی بدن می باشد.
روش انجام لیزر لیپولیزیک کانول (لوله ی مخصوص) بسیار کوچک، در اندازه ی یک سوزن، که حاوی یک فیبر لیزری است را وارد پوست می کنند. این سوزن انرژی لیزر را به سلول های چربی رسانده و آن ها را تخریب کرده و باعث نرم شدنشان می شود. این لیزر همچنین پوست را تحریک کرده و با افزایش تولید کلاژن، باعث سفت شدن و کشیدگی آن می شود.
به علت اندازه ی بسیار کوچک کانول، “اسمارت لیپو” به عنوان یک عمل با حداقل تهاجم شناخته شده که تحت بی حسی های موضعی انجام شده و فرد در تمامی طول عملیات بیدار است. لیزر باعث لخته شدن خون در رگ های کوچک اطراف محل درمان شده که باعث کاهش خونریزی، التهاب و کبودی خواهد شد؛ همچنین زمان بهبودی کاهش خواهد یافت.
این عمل بسته به اندازه ی ناحیه مورد درمان، حدود 1 ساعت زمان می برد.
برای از بین بردن ذخیره های کوچک چربی، یک جلسه ی درمان با لیزر لیپولیز کافی خواهد بود ولی اگر حجم چربی بالا باشد، نیاز به تکرار جلسات خواهد بود.
بیشتر افراد تنها به یک جلسه نیاز دارند که در حدود 45 تا 90 دقیقه برای هر ناحیه زمان می برد. نواحی بزرگ تر ممکن است به جلسه های بعدی موکول شوند که 8 تا 12 هفته پس از جلسه ی اول برنامه ریزی خواهند شد.


آیا این عمل دردناک است؟

بیشتر افراد می گویند که عمل لیزر لیپولیز و لیپوساکشن ران  بدون درد است، گر چه ممکن است فرد احساس سوزن سوزن شدن خفیفی داشته باشد که البته ناراحت کننده نیست. پس از انجام عمل، ممکن است در پوست احساس گرمی کرده و یا پوست شما قرمز شود که این آثار طبیعی بوده و معمولا پس از حدود چند ساعت از بین خواهند رفت.


پس از انجام عمل چه اتفاقی می افتد؟

بسته به ناحیه مورد درمان با لیزر لیپولیز، ممکن است برای چند روز تا چند هفته نیاز باشد لباس های چسبان و تنگ بپوشید همچنین تا یک هفته باید از فعالیت شدید خودداری کنید. همچنین لازم است از حمام و دوش های طولانی مدت پرهیز کنید.

نتایجنتایج اولیه معمولا به سرعت ظاهر می شوند ولی پدیدار شدن نتایج نهایی حدودا به 3 تا 4 ماه زمان نیاز دارد. در طول این مدت، عصاره ی سلول ها از بین رفته و تولید کلاژن باعث سفت شدن پوست می شود.
این عمل ظاهر بدن را بهبود بخشیده و همچنین برای رفع سلولیت نیز موثر است.
نتایج عمل لیزر لیپولیز 1 هفته پس از انجام آن قابل مشاهده اند که با گذشت چند ماه بهبود می یابند. این امر به دلیل جذب شدن سلول های چربی آسیب دیده در اثر لیزر و همچنین سفت شدن پوست روی آن ها می باشد. نتایج نهایی، 2 تا 4 ماه پس از انجام عمل قابل مشاهده اند.
افراد بالغ معمولا سلول های “جدید” چربی نمی سازند. هنگامی که وزن یک فرد افزایش می یابد، در واقع سلول های چربی قبلی بزرگ تر می شوند. لیزر لیپولیز این سلول های چربی را به صورت همیشگی از بین می برد، بنابراین در صورت اضافه شدن وزن، چربی های اضافی باید در نواحی غیر از ناحیه های درمان شده با لیزر لیپولیز ذخیره شوند.
پزشکان یا پرستاران با صلاحیت، قبل از انجام درمان، درباره ی عوارض لیزر لیپولیز با فرد گفتگو می کنند. برای اطلاعات بیشتر و یا گرفتن وقت مشاوره ی رایگان، با ما تماس بگیرید.
لیزر لیپولیز یک تکنیک نوآورانه، برای از بین بردن چربی های اضافه و چاقی موضعی است. این امر به دلیل تعامل گزینشی پرتو لیزر با چربی ها می باشد به طوری که اشعه ی لیزر باعث از بین رفتن غشای سلول های چربی و در نتیجه مواد محتوی آن ها می شود.


زمان بهبودی چقدر طول می کشد؟

افراد تقریبا بلافاصله پس از انجام جراحی لیپولیز می تواند فعالیت های عادی خود را ادامه دهد. اگر چه توصیه می شود تا 2 هفته پس از انجام عمل از انجام فعالیت شدید و حمام طولانی خودداری کنید. اگر شغل شما نیاز به فعالیت زیاد دارد، توصیه می شود که تا 1 هفته مرخصی گرفته و استراحت کنید.


آیا این عمل بی خطر است؟

بله، زیرا تنها هدف لیپولیز، سلول های چربی است و به کمک بستن رگ های خونی، جلوی خونریزی را گرفته و همچنین روی اعصاب و دیگر بافت ها اثری نخواهد گذاشت.


آیا اثر آن دائمی خواهد بود؟

بله، اثر لیزر لیپولیز دائمی است. البته طول عمر این نتایج به مراقبت های بهداشتی طولانی مدت بستگی دارد؛ مانند ورزش کردن، رژیم غذایی و فرایند طبیعی پیر شدن.
مزایایک تکنیک حداقل تهاجمی که در مدت زمانی بسیار کوتاه قابل انجام است.یک عمل ساده و نسبتا بی خطر.مراقبت های پس از درمان کم تر.کم ترین مقدار خونریزی.ضد عفونی شدن هم زمان محل درمان در طول عمل.بهبود سریع با زمان از کار افتادگی کم تر.قابلیت تکرار عمل در صورت نیاز برای نواحی وسیع تر.نادر بودن عوارض جانبی جدی.صاف کردن پوست.سفت کردن پوست با کمک کلاژن.قابلیت انجام بی خطر وسریع، بدون نیاز به بستری.پزشکان با صلاحیت، قبل از انجام درمان، درباره ی عوارض جانبی احتمالی با فرد گفتگو می کنند.
عوارض و  احتمالیاین عمل به دلیل استفاده از دارو های بی حسی موضعی به راحتی قابل تحمل است. ممکن است فرد در طول عمل احساس نوعی کشیده شدن داشته باشد ولی دردی را حس نخواهد کرد.
افراد ممکن است تا چند روز یا چند هفته پس از انجام عمل لیزر لیپولیز برای عمل زیبایی بازو ، دچار التهاب خفیف، کبودی یا حساس بودن ناحیه شوند. اگر در طول عمل از ساکشن (مکش) استفاده شده باشد، ممکن است این علائم شدید تر باشند.


هزینه و قیمت

هزینه ی انجام عمل لیزر لیپولیز به اندازه ی ناحیه ی مورد درمان و تعداد نواحی مورد درمان در هر جلسه بستگی دارد. واضح است که هزینه ی این عمل برای هر عمل از جمله چانه، لاغر کردن بازو ، زانو ها و یا ران ها متفاوت خواهد بود.