سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیزر هموروئید روشی سریع برای درمان این عارضه

بیماری بواسیر یا هموروئید که حدودا نیمی از مردم در طول زندگی خود به آن مبتلا می شوند، به عنوان رایج ترین عارضه مقعدی شناخته می شود و احتمال بروز آن در هر سنی وجود دارد. این بیماری در واقع آسیب دیدگی و التهاب رگ ها در ناحیه تحتانی رکتوم و مقعد است و زمانی که این عروق از حالت طبیعی خود خارج می شوند، بواسیر بروز پیدا کرده است. افرادی که تغذیه مناسب و سبک زندگی درستی دارند کمتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند.

اما دلایلی که باعث ایجاد این آسیب دیدگی در رگ ها می شوند شامل یبوست، اسهال مزمن، نشستن در زمان طولانی، ژنتیک، چاقی، زور زدن زیاد هنگام اجابت مزاج و … می باشد. این عوامل باعث ایجاد فشار در این ناحیه می شوند و همین فشار به دلیل حساسیت بالای مقعد می تواند منجر به آسیب دیدگی و بروز بیماری شود. مبتلایان به بواسیر علائم متفاوتی را تجربه می کنند و علت این است که هموروئید می تواند در انواع مختلفی ایجاد شود.

جراحی بواسیر با لیزر: یکی از بهترین روش های سرپایی برای درمان سریع بواسیر، استفاده از لیزر است که که روشی قطعی و بدون بازگشت برای درمان این بیماری است. لیزر یک روش نوین است و در حال حاضر توانسته محبوبیت زیادی در مقایسه با روش های جراحی قدیمی پیدا کند. مزایای لیزر بسیار مورد توجه بیماران قرار گرفته که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد:

  • لیزر تحت بی حسی موضعی انجام می شود
  • این روش هیچگونه خونریزی و دردی برای بیمار ایجاد نمی کند
  • در کمتر از یک ساعت و در کلینیک انجام می شود
  • احتمال بازگشت بیماری خیلی پایین است
  • نیازی به بستری شدن نیست و بیمار بلافاصله بعد از عمل مرخص می شود

 

منبع: https://www.asemooni.com/497811/darman-clinic/